Vragen over onze producten

Het kledingstuk wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad in de maat die ik nodig heb. Kan dit alsnog worden besteld?

Op onze website vindt u de actuele voorraad van onze producten. Helaas kan het soms voorvallen dat wij een kledingstuk niet meer op voorraad hebben. In dat geval mag u ons zeker contacteren. We kunnen dan voor u bekijken of we het gewenste kledingstukken nog kunnen bijbestellen. 

Hoe vallen de maten?

Twijfelt u over de maat? Neem dan zeker contact op met ons! Zo proberen wij ervoor te zorgen dat je de juiste maat koopt voor je kind of uzelf. 

Vragen over leveren, ophalen en retourneren

Hoe kan ik de kledij ontvangen?

Bij het bestellen van de gewenste kledij krijgt u de keuze tussen drie mogelijkheden om uw bestelling in ontvangst te krijgen. 

  • Levering thuis: deze kosten bedragen €7.50 voor leveringen binnen België. Indien de totaalprijs van uw bestelling meer dan €90.00 bedraagt, is levering binnen België gratis. 
  • Levering bij een afhaalpunt: deze kosten bedragen €7.50 voor leveringen bij een afhaalpunt binnen België. Indien de totaalprijs van uw bestelling meer dan €90.00 bedraagt, is levering naar een afhaalpunt binnen België gratis. 
  • Ophalen in Kapellen: het ophalen van uw bestelling is gratis. Wij contacteren u om een geschikt moment af te spreken. 

Kan ik mijn bestelling (gedeeltelijk) retourneren?

Voor meer info omtrent retourneren, verwijzen we u graag door naar onze pagina verzenden en retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien uw bestelling nog niet werd aangemeld bij de pakketdienst of u heeft gekozen voor afhalen, kan uw bestelling binnen de 14 dagen kosteloos worden geannuleerd.